domingo, 22 de março de 2020

Pre-emptive low cost social distancing and enhanced hygiene implemented before local COVID-19 transmission could decrease the number and severity of cases. Dalton CB1, Corbett SJ2, Katelaris AL3. 1. School of Medicine and Public Health, University of Newcastle, Callaghan, NSW, Australia, 2308 2. School of Population Health and Western Clinical School, University of Sydney, Sydney, NSW, Australia, 2151 3. National Centre for Epidemiology and Population Health, The Australian National University, Canberra, ACT, Australia


Box 2. School Interventions Supervised sanitisation of hands at entrance and at regular intervals Defer activities that lead to mixing between classes and years.  Promote cough and sneeze etiquette (but focus on excluding ill persons)  Strict stay at home policy if ill Gamifying hygiene rules e.g. to discourage touching face  Regular handwashing schedule Disinfect high touch surfaces regularly and between users Outdoor lessons where possible Consider opening windows and adjusting conditioning  Enhance hygiene and screening for illness among food preparation (canteen) staff and their close contacts Review after-school care arrangements that lead to mixing of children from multiple classes and ages
Caixa 2. Intervenções nas escolas Higienização supervisionada das mãos na entrada e em intervalos regulares Adiar atividades que levem à mistura entre aulas e anos. Promova a etiqueta da tosse e espirre (mas concentre-se em excluir pessoas doentes) Política rígida de permanência em casa se estiver doente Regras de higiene de jogos, por exemplo para desencorajar o toque no rosto Agenda regular de lavagem das mãos Desinfecte superfícies de alto toque regularmente e entre usuários Aulas ao ar livre sempre que possível Considere abrir janelas e ajustar o condicionamento Melhore a higiene e a triagem de doenças entre a equipe de preparação de alimentos (cantina) e seus contatos íntimos Revise depois de assistência escolar que levam à mistura de crianças de várias classes e idades
Recuadro 2. Intervenciones escolares Sanitización supervisada de manos en la entrada y a intervalos regulares Diferir las actividades que conducen a la mezcla entre clases y años. Promueva la etiqueta de tos y estornudos (pero concéntrese en excluir a las personas enfermas) Estricta política de quedarse en casa si está enfermo Reglas de higiene gamificantes, p. para evitar tocar la cara Programa regular de lavado de manos Desinfecte las superficies de alto contacto regularmente y entre usuarios Lecciones al aire libre donde sea posible Considere abrir ventanas y ajustar el acondicionamiento Mejore la higiene y la detección de enfermedades entre el personal de preparación de alimentos (cantina) y sus contactos cercanos Revise después -Arreglos de cuidado escolar que conducen a la mezcla de niños de múltiples clases y edades.





Nenhum comentário:

Postar um comentário